čtvrtek 24. dubna 2014

Ušito! Sukně se zipem

Hezký čtvrtek všem!

Před víkendem se mi podařilo dokončit sukni se zipem ve předu. Původně jsem zip chtěla doprostřed, ale nakonec jsem ho dala bokem. Hledala jsem jsem inspiraci na internetu a všude byla původní varianta. Tudíž jsem si řekla, že nebudu šít to, co mají v obchodě, ale udělají si originál.




Původně jsem se rozhodla pro zeleně zelenou barvu, taková byla moje představa a nechtěla jsem z ní slevit. Nenapadlo mě, jak bude vůbec obtížné v Ostravě vůbec takovou látku sehnat a ještě za přijatelnou cenu. Chtěla jsem látku s příměsí elastanu, ale to už bylo moc troufalá. Látka vůbec nepruží, což se dost projeví po osmihodinovém sezení v práci a před dalším nošením bude potřeba ji přežehlit. Budiž mi plusem k dobru, že se sukně šila sama. Čekala jsem zradu při všívání zipu, ale byla to ta nejlepší část celé práce. 


Výsledek můžete posoudit sami, já jsem s konečným výsledkem. Dokonce jsem ráno v trolejbuse vzbudila rozruch a paní si  mě celkem nápadně prohlížela.


Ráda bych se časem pustila do odvážnějších modelů, když sukni už zvládnu levou zadní. Dnes jsem navštívila knihovnu a odnášela si plnou tašku knih o konstrukci střihů, Burdu, technologii šití atd. Chystám se na kalhoty, ale obávám se, že bude opět problém sehnat látku za rozumnou cenu. Vypadá to, že "domácí" šití bude na stejné cenové úrovni jako hotové obleční v obchodech. Budiž mi tedy útěchou, že mé výrobky jsou originální a kvalitně ušité.


Žádné komentáře:

Okomentovat